Rss Feed
  1. Bożonarodzeniowe pomysły

    piątek, 22 listopada 2013

    Pomysły na choinki:


    I na żłobek:
    Żłobek wykonany na XV edycję konkursu bożonarodzeniowych szopek w poznańskim Muzeum Etnograficznym.
    Aniołki z zawiasów:


  2. 5 komentarze:

    1. IZZILAND pisze...

      Fajna sprawa. Nowe życie dla książek, które żal wyrzucić, a czytać szkoda czasu:)

    2. Nitka pisze...

      Dla mnie - absolutnie niesamowite ! Pomysł genialny, wykonanie bardzo estetyczne... Bardzo podoba mi się wszelki recykling, a te książki wydawały się beznadziejnym materiałem... :)

    3. Jagoda R. pisze...

      Jestem pod ogromnym wrażeniem !!!! Prace są niesamowite, wykonane perfekcyjnie !!! Wielkie ukłony !!!

    4. Unknown pisze...

      To bardzo piękne co Pani potrafi :) Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym rodzajem sztuki. Pozdrawiam:)

    Prześlij komentarz