Rss Feed
  1. Konkurs bożonarodzeniowych szopek

    niedziela, 26 stycznia 2014

    Tak jak wspominałam tutaj:

    Bożonarodzeniowe pomysły

    Wzięłam udział w XV edycji konkursu bożonarodzeniowych szopek w poznańskim Muzeum Etnograficznym. Niespodziewanie - zajęłam I miejsce w swojej kategorii!



     

  2. 9 komentarze:

    1. Tobatka pisze...

      Ogromne gratulacje!!!!

      Oglądam Pani prace z wielką przyjemnością, Weronika już nie raz się chwaliła zdolną mamą :)

    2. Gratulacje, Pani prace sa doprawdy niezwykłe

    3. Mażena pisze...

      Gratulacje!
      Może pokazała by Pani coś krok po kroku, bo niesamowite tworzy Pani dzieła!

    4. kartkaratka pisze...

      Ona:
      Gratulacje!!! Niesamowita szopka!

    5. Unknown pisze...

      Wg mnie - absolutnie spodziewanie :) Wygrała najlepsza, najbardziej twórcza, nieco zaskakująca i najładniejsza :)

    6. Kre-Akcja pisze...

      Bardzo oryginalne!!! Wygrana jak najbardziej zasłużona!

    7. Kajjka pisze...

      Trafiłam tu do Pani z bloga Córki, pani Weroniki, którego podglądam. Jestem zachwycona :). Nigdy nie wpadłabym na to, co można wyczarować ze starej, zdawałoby się bezużytecznej książki. Fantastyczne pomysły... Gratuluję wygranej, bo szopka tyleż oryginalna co po prostu piękna :)

    Prześlij komentarz